آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

افاضات در شرایط ....

چند وقتی بود میخواستم راجع به گردش ایام بنویسم و از گردش چرخ که آدم رو از کجاها به کجاها میاره. از اینکه از 7 سال پیش تا الان من هر سالش رو توی شهرها و کارهای مختلف سپری کردم و .... بعدش دلم خواس راجع به شهر و تاریخ و پیشینه ترکها و آذریها بنویسم و اظهار تعجب کنم از این همه جعل تاریخ و دروغ پردازی که تا کجاها رفته اند و چه ها که نکرده اند.

(دیروز یه جایی خوندم پدرهای ما از فارس هم فارس تر بوده اند و به زور شمشیر نمیدونم عثمانی یا مغولها ترک شده اند)

میخواستم یه سری از تحقیقات اینترنتیم رو اینجا بذارم در خصوص زبانها و اقوام و ..... تا ثابت کنم که خیلی ها دارند اشتباه میکنند و غیره

ولی خسته شدم راستش! خسته شدم از بحثهای هر روزه در مورد تاریخ و زبان و جنبش و رنگ سبز و رنگ قرمز و همه این کوفت و زهرمارها

خسته شدم از حجم ویران کننده دروغها و اغراقها و جعلها ( چه این وری چه اون وری)

الانم خسته شدم از نوشتن و سرم داره درد میکنه

چه حالی میکنن این آمریکاییها و استرالیایی ها که نه تمدن هزاران ساله داشتن که افسوسش رو بخورن و نه تاریخ درخشانی که بهش افتخار کنن و نه جعل تاریخی که براش مبارزه کنن.

دارن در حال زندگی میکنن و به ریش همه تمدنهای قدیم و جدید میخندن.

پ.ن:یکی نیست به من بگه با این سردرد و سرماخوردگی مجبوری بیای افاضات کنی؟

نظرات 2 + ارسال نظر
khastgah دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 22:24

این افاضات اثرات کدئین و استامینفن می باشد
کلا
داشتم داشتم را رها کرده
دارم دارم را بجوییم منم سرما خورده گیم انگار همچین داره اثر می کنه
خدا را شکر که ما اصلا به
گذشته گانمان افتخاری نمی کنیم و شرمسار هم نیستیم ازشان

ونوس چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:28


سلام
سال نوتون مبارک
امیدوارم سال ۸۹ برای شما و الدوز عزیز سالی پر تر از شادی و موفقیت باشه
به امید روزهای بهتر و بهتر


در مورد این پست هم اینکه
منم با دارم دارم بیشتر موافقم تا داشتم داشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد