آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

ناز ایله میسن....

*

چوخلار اینجیکدی کی، سن اونلارا ناز ایله میسن

منده اینجیک کی، منیم نازیمی آز ایله میسن

ائتمیسن   نازی   بو    ویرانه    کونولده   سلطان

اوین  آباد  اولا  ،  درویشه  نیاز   ایله   میسن

..........

من عشیران  اخوسام ، پنجه عراق اوسته گزه ر

                                                            گوزلیم ، ترک اولالی ، ترک  حجاز ایله میسن


*

*

عاشق صدای خنده هاشم...

روحم رو آکنده از زیبایی میکنه......

مایه ناز۲

*

دلم  آشفته  آن  مایه  ناز  است  هنوز

                                      مرغ پر سوخته در پنجه  باز  است  هنوز

جان به لب آمد و لب بر لب جانان نرسید

                                      دل به جان آمد و او بر سر ناز است هنوز

 گرچه بیگانه ز خوذ گشتم و دیوانه زعشق

                                      یار عاشق کش و  بیگانه نواز است  هنوز

همه خفتند به غیر از من و پروانه و شمع

                                      قصه  ما  دو  سه  دیوانه، دراز است هنوز