آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

خسته نیستیم

قانون شماره ۱۰ : 

 

اگه احساس خستگی بکنی احساس خستگی میکنی ولی اگه احساس خستگی نکنی احساس خستگی نمیکنی 

والللا

ناگهانه

تغییرات جدید باعث به وجود اومدن شرایط جدید میشن! کار جدیدم خیلی سنگینه 

کارکردن توی شرکتهای بزرگ یه سری مزایا و یه سری معایب داره 

من الان توی یه دوره گذرا هستم.همیشه شروع کار برای آدم مشکله حالا توی این کار شروع توی شروع شده کار منو خیلی سخت تر کرده 

هم خود کار تازه شروع شده و هم حضور من تازه س! این تازگی انرژی زیادی میبره 

من برای اولین بار هست که از شروع یه پروژه باهاش درگیر میشم و همینم کارمو سخت تر کرده 

الان بزرگان رفتن به جلسه هماهنگی و من مورچه کارگر فرصت پیدا کردم بیام چند خط اینجا بنویسم 

فعلا همین