آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

ویژگیهای یک اسب خوب 1

اسب خوب هرگز بر سوارکار احمقی که غفلت میکند و از محکم بستن افسار به جهت رعایت حال اسب اکراه میکند نمی بخشد


اینو 6 سال پیش نوشته بودم! جمله از رومن رولانه از یکی از کتاباش که احتمالا جان شیفته باید باشه.


از امروز مطالبی رو که در خصوص حب نفس و خودخواهی هست با این عنوان خواهم نوشت! البته اگه حوصله ش باشه!!

نظرات 4 + ارسال نظر
نسیم جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 14:35 http://girlsilver.mihanblog.com/

سلام خوبی؟ به ما سر نمیزنی؟
خوشحال میشم وبلاگت رو توی دایرکتوری سایتم لینک کنی.

* شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:57

نه عجب؟؟؟ البیر چوخ بیکار قالسان :دی

اتفتقا باشم ایندی بتر شلوخدی فقط بیدانا فایل قویموشام اتچ السون وقتیم آزاد الوپ

* شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:01

راستی یادته گفته بودم آدما کی وبلاگ مینویسن؟؟؟؟؟ تو اون حالی؟؟؟؟

نه اصلا تو اون حال نیستم! نوشته هام بویی از اون حال رو ندارن حداقل این یکی و اونی که میخام الان بنویسم
میخام بعضی چیزا یادم بمونه

پروین یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 15:05

این جمله غلط دستوری داره:
"اسب خوب هرگز بر سوارکار احمقی که غفلت میکند و از محکم بستن افسار به جهت رعایت حال اسب اکراه میکند نمی بخشد."

خدا بیامرزه م آ به آذین رو! پروین خانوم تنش رو توی گور لرزوندید با ایارد دستوری گرفتن از ایشون!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد