آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

فاصله خوشبختی تا بدبختی

آرزوی ایرانی ها در چند دهه ی گذشته


دهه 50: اگه انقلاب بشه خوشبخت میشیم


دهه 60 : اگه جنگ تموم
بشه خوشبخت میشیم


دهه 70 : اگه خرابی های جنگ رو بازسازی کنیم خوشبخت میشیم


دهه 80 : اگه معجزه بشه خوشبخت میشیم


دهه 90 : خدا کنه از این بدبخت تر نشیم

نظرات 1 + ارسال نظر
جودی آبوت چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 http://joudi-aabot.blogsky.com

چقدر تلخه واقعا !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد