آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

صبر و غوره و انگور یا ...

میگه گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی


نمیدونم این صابریت ما ختم به چی خواهد شد. تصور ذهنیم خوب و مثبته! شواهد و قرائن یه ذره منفی میزنه!

امیدوارم آخرکار یهو بیدار نشم ببینم غوره ها نارس و کال موندن یا انگور شدن و گنجیشک ها همشونو خوردن!

هیچ وقت از صبر کردن صدمه ندیدم. اینبارم امیدوارم.

خدا کنه مایوس و  شرمنده نشم

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:54

هانی جونم درست میشه انشا الله. ایندفعه دلم روشنه علاوه بر اون از اینکه تونستی خودت تصمیم بگیری حتی اگه اشتباه کرده باشی خیلی خوشحالم :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد