آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

Candan Ercetin - Elbette Lyrics

Günes her aksam batıp hergün doğuyorsaÇiçekler solup solup tekrar açıyorsa
En derin yaralar kapanıyorsa
En büyük acılar unutuluyorsa
Neden korkulur hayatta söyleyin bana
(ben neden hep aynı kalayım söyleyinbana)

Elbette bazen çiçek açıp bazen solacağım
Elbette daldan dala konup sonra uçacağım
Elbette bazen hızla dönüp bazen duracağım
Elbette bazen söyleyip bazen susacağım

İnanmadım asla inanamam
Herseyin bir sonu olduğuna

این ترانه یکی از بهترین ترانه های استانبولیه که من در تمام عمرم شنیدم

خواننده ش خانوم جاندان ارجتین هم واقعا صدای قشنکی داره و یه ترانه در پیت تا حالا ازش نشنیدم

این ترانه " البته" اونقدر به دلم نشست که خواستم اینجا بنویسم و معرفیش کنم

معنیش رو بعدا اضافه میکنم الان حسشو ندارم

loneliness

*

... در این کشاکش رنگین کسی چه می­داند

                       که سنگ عزلت من در کدام نقطه فصل است

هنوز جنگل ابعاد بیشمار خویش را نمیشناسد...

.

.

توبیخ میشویم

شدیدا نیازمند یه توبیخ و حالگیری اساسی برای این تنبلی مبتلا به هستم! یکی که منو قشنگه بذاره جلوش و اونقدر بارم کنه تا از خجالت و شرمساری گریه م بگیره

خبر مرگم 10 روز دیگه امتحان دارم و منی که از روز 29 اسفند هر روز براش برنامه نوشتم که درس بخونم و آماده بشم، لای هیچ کدوم از کتابام رو باز نکردم

واقعا خجالت آور شدم من

مولوی یه شعر داره میگه خور و خواب و خشم و شهوت و غیره و اینا ............

من الان مصداق بارز این شعرم. البته به جای شهوت باید از واژه خرحمالی استفاده کنم

خلاصه اینکه زندگیم شده به ترتیب کار، خوردن و خوابیدن! دریغ از یه صفحه کتاب علمی و غیر علمی یا حتی یه فیلم درست حسابی

یکی بیاد منو توبیخ کنه لطفا

به بهانه تو...

*  

هر روز از آن تو باد نازنینم ...  

..........