آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

قرمز۲

این روزها عجیب حس رضایت از خودم و زندگیم دارم. میل به زندگیم رفته بالا و شاخص فلاکتم اومده پایین

توی عمرم به اندازه این شش ماه کارها و فعالیتهای متفرقه نداشتم و رضایت خوبی هم از کارم دارم

حالا اگه بزنه و این کار جدیدم بگیره که دیگه نور الا نور میشه

پارسال همین موقع از یه روز سرخ سرخ نوشتم و حالا این سرخی داره بیداد میکنه و رنگ خون به خودش گرفته

شبها و روزایی که باهم میگذرونیم بهترین شبها و روزهای عمرم هستن و دلم میخواد این حس جاودان و همیشگی باشه

بودنت سرشار از شادی و طلب و لذته

چقدر از بودن با تو لذت میبرم اولدوز نازنینم